Ahh...

Hejhej bloggen, nu har jag kommit hem från vagnhärad.. Vilken jävla fukking helg, många tårar och mycket skratt.. Tårarna är en helt annan grejj, det är bah så jävla jobbigt just nu.. Jag älskar han så jävla mkt, vill aldrig göra slut med han, ALDRIG. Det är bah skit jobbigt att jag har sabbat allt känns det som.. ÅHHHHHHH!!! Jag vill bah skrika och gråta just nu, jag litar på han till 100%, ah det är svårt att förklara.. Men jag kan inte skriva mer om det här för jag kommer börja grååååta..

Men iaf, jag kom hem idag, jag åkte i lördags typ 2, från älsklingen.. Och då åkte jag till vagnhärad på släktträff, det va typ pappas kusiner, samt fruar och barn. Det va faktiskt skit roligt, trivdes jätte bra där :) Alla var jätte trevliga och vi skrattade jätte mycket, sen så sov vi över där, och jag sov sååååå obekvämt, hårdsäng, menmen man kan ju inte sova som en prinsessa varje natt eller hur? hahah. Sen så klockan 12 på dagen åkte vi därifrån och nu är vi hemma, lite halv tråkigt faktiskt.. Egentligen vill jag va hos babe men ahh vi behöver va ifrån varandra just nu, så åker vell till honom nästa helg om han vill..

Jag älskar dig Babeh, alltid vi 2 hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0