hemma nu.

Myyy holyyy good, vilken jävla dag.
Min morgon började med att jag stog i Östermalmstorg och väntade på M**** eftersom hon har nycklarna till salongen, medans gick jag och tog en stor chai latte och tog en cigg i det solia vädret.
Asså en chai på morgonen är det bääästa som finns, det gör verkligen min dag totaaalyyy.


Sen när hon väl kom så jobbade jag, packade upp färger + toningar sen så shampoonerade jag 1000 tals människor som kom in på salongen. Sen har jag bah strosat runt, jävligt skön dag :)
Sen när klockan va 15:15 drog jag till universitetet och drog med pappa till hans motorcykel klubb.
Jävligt kul att träffa Ronnie, min extra pappa.

Det där är baren haha, men sen drog jag till Annika och gick på en lång promenad med henne och hennes mamma, fan va duktiga vi är asså.. Såå skönt att bah gå ut och gå, jag har ju bestämmt mig att sluta med alla sötsaker iaf på vardagarna, kommer de gå bra? neeeeeeeeeeej.
Men sen när vi kom hem så käkade vi glass och ananas med chokladsås, ssjuuuukt gott !


Men jag hör av mig imorrn bejbs ;)
PUUUUUUUUUUUUSSSSSSs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0