2011-03-18

Jaaaaaaaaaaaaa herregud jag har så mkt att berätta.
Vi börjar med hur veckan har varit :

Måndag: Jag och Annika kom till skolan, vi skulle ha matte och svenska sen lunch och sen matte och svenska.
Men iaf, vi kom till skolan och våran jävla matte lärare rolf va inte där så jag och Annika hade skit tråkigt. Sen när vi skulle ha svenska sa Malcolm att vi inte ska ha det för att jag och Annika ligger före alla andra så vi bad om en uppgift, inte många som gör de men vi hade så jävla tråkigt så vi förklarade hur vårat sportlov hade varit :) Sen hade vi lunch och när vi kom tillbaka sen så hade rolf kommit och han typ dampade sönder fråga mig inte varför..

Tisdag: LEEEEEEEEEDIGA.

Onsdag: Vi skulle ha frisör hela dagen men Anna va inte ens där, ahh du jag vet inte för hon är konstig men ah :)

Torsdag:  LEEEEEDIG!

Fredag: LEEEEEEEEEEEDIG!

Hahah najjs vecka eller hur ;) Men idag vet jag inte vad jag ska göra.. Jag ska träffa adde iaf, röka vattenpipa och baka kladdkaka MOHAHA, asså jag är besatt av de bah så ni vet :)

Men jag ska typ göra nått annat nu, puss ;)


       SLITEN TJJEEEJ ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0