9/3-11

Hejhej ! Nu sitter jag hemma hos Annika gumman medans hon borstar tänderna haha, hon ska till tandläkaren.. Jag tycker synd om dig hjärtat :) Idag har jag och Annika varit och kollat på den nya skolan i huddinge, fett fin skola asså och FETT GOD MAT !! :D Äta hur mycket man vill och dricka hur mycket man vill och äta bröd och sallad hur mkt man vill och dricka kaffe hur mkt man vill. Bäääääästa ! Om 20 minuter ska jag och Annika gå till bussen för jag ska åka med den till Tullinge station och sen till T-centralen och sen träffa Adde, vi är tsm igen bah så att alla veeeeeeeeeet :) Men hare bra, skriver sen pusselipusspuss :)

Min finaste Annika! Jag älskar dig gumman, du är den bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0